دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1396 - 14:25
آیت‌الله موحدی کرمانی در نمازجمعه تهران:

شهید رجایی می‌گفت مبادا 11 میلیون نفری که به من رای داده‌اند روز قیامت مرا مواخذه کنند

امام جمعه موقت تهران با بیان نقل قولی از شهید رجایی گفت: ایشان همیشه ابراز نگرانی می‌کرد و می‌گفت که مبادا 11 میلیون نفری که به من رای دادند، روز قیامت مرا مواخذه کنند.
کد خبر : 202170

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه تهران در خطبه‌های امروز خود گفت: انسان وقتی به 40 سالگی می‌رسد، خداوند به دو فرشته مأمور می‌گوید که از حالا به بعد باید با شدت غلظت با این آدم برخورد کنید و باید هر کاری انجام می‌دهد از کوچک تا بزرگ ثبت و ضبط شود. برخی گناهان هست که در پی آن غضب خداوند حضور دارد؛ در این صورت انسان باید خود را برای آتش جهنم آماده کند.


وی با بیان اینکه بر اساس اصول دین باید قبل از اینکه به حسابمان رسیدگی شود خودمان به حساب کارهایمان رسیدگی کنیم، اظهار کرد: در قیامت به حساب برخی به سختی رسیدگی می‌شود و حساب برخی دیگر آسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که همه اینها بستگی به اعمال انسان در دنیا دارد.


امام جمعه موقت تهران افزود: خداوند غضبش را در گناهان، رضایش را در طاعات، ولی‌اش را در بندگان و اجابتش را در دعاها پنهان کرده است، پس باید از هر گناهی پرهیز کرد، هیچ عبادتی را ترک نکرد و از اهانت به بندگان خدا دوری کرد و به همه دعاها توجه داشت.


موحدی کرمانی با نقل خاطره‌ای از شهید رجایی درباره اهتمام به احتمال مؤاخذه از سوی مردم در روز قیامت به خاطر رأیی که به او داده‌اند، گفت: شهید رجایی نگران بود و می‌گفت که 11 میلیون مردمی که به من رای داده‌اند مبادا روز قیامت مرا مواخذه کنند، گاهی امام زمان(عج) ممکن است دامان ما را بگیرد و در روز قیامت مؤاخذه کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته